and the end....

Så har jag precis varit och sett sista föreställningen av Jesus Christ
Grymt bra var det
Och jag känner verkligen att det blev ett avslut på något sätt :)
Lider dock med musikalarna, längtar inte tills det där slutet..
när man gjort sin sista föreställning med klassen
när studenten knackar på dörren...

Det är så mycket som händer i mitt huvud just nu
vet inte riktigt vad jag ska göra för att ta tag i att
jag ska nog bara fokusera på nuet
och göra det jag måste göra
annars kommer det nog bubbla över!

så med det sagt
nu ska jag sluta skriva för ikväll
göra min labbrapport
och ligga och tänka igenom alla Jesus Christ föreställningarna :)
för de ligger och trycker under ytan just nu

tack och gonatt´ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0