Studentmössor och vårsol

Idag har det varit en ganska härlig dag måste jag säga!
Började med att jag vaknade lite lätt bakis (host) efter kvällen igår
Efter JULIAS FÖDELSEDAG <3
Grattis älskling!

Tog mig samman och gick till skolan
Där var det frilufsdag så det skulle tävlas
För vi Kulturamare är sådana atleter!
I vilket fall som helst så gick första Kulturamaruset av stapel
mycket trevligt,
hey.. vi kom faktiskt 2a..
men det var väl inte så mycket min förtjänst....

Köpa lunch på konsum
Värma panpizza på skolan
och sätta sig i solen med sina vänner

Ute blev det sen dax för mösspåtagningen!
Både kul och lite sentimentalt måste jag säga
Alla är jämt så glada vid studenten...
men fasiken
jag kommer sakna Kulturama när jag om ett år ska stå där själv på trappan
Kan man gråta på sin student
eller är det att gå lite för långt?

haha ja antagligen! :)

Efter mösspåtagningen hade treorna poängjakt i lumaparken
Lite förvirrande men också underhållande
Har varit ovanligt glad de senaste två dagarna :)
Lite nedstämd är jag just nu...
men snart så ska jag väl ut och fira valborg och då kommer jag förhoppningsvis bli lite uppåt igen :)

Glad valborg på dig!
Ut och njut av solen nu!

Kommentarer
Postat av: Julia

tack älskling!! :)<3

2009-05-01 @ 18:16:11
URL: http://vaniljsmak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0