Projektarbete

Länge har jag funderat på vad jag ska hitta på som projektarbete till nästa år
Så igårkväll hittade jag äntligen något som inspirerade mig
Det kommer med största sannolikhet inte gå att genomföra,
men det skulle vara grymt kul...

så min nyaste idé är en musikal
En egenskriven sådan
Eller ja, jag kan ju inte skriva nya låtar..
men jag kan ta redan befintliga musikallåtar och göra om texten

Har hittat en historia också,
den baseras på min favoritbok "en liten kärlekssång" av Michelle Magorian

Så hela dagen har jag översatt den första låten i min drömidé
Blev riktigt nöjd faktiskt...
men tyvärr har jag inte kommit längre än så...


Sen har jag ganska dåligt samvete över att jag inte pluggat idag heller...
har matteprov imorgon som jag verkligen inte kan någonting om
Sen har jag en inlämning tills imorgon också...
jag är ganska körd...

och så håller jag på att bli sjuk

Men, man det är bara att försöka hålla humöret uppe! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0