Teater Psykologi och Sång

Mina tre lektioner för dagen...
inte helt fel!

Teatern var väldigt kul idag... eller... vi gjorde väl inte så mycket, men det känns som om vi börjar komma någonstans faktiskt.

Såg på ett väldigt speciellt performance på öppna tiden. Går inte riktigt att förklara vad det var, speciellt bara :)

Just nu har jag psykologi, har ett arbete som ska lämnas in nästa vecka. Än så länge har jag skrivit en sida av fyra. Det handlar om sorg...
hej kom och hjälp mig
Varje gång jag ska börja skriva så blir jag bara deprimerad
och så har jag inte ens en aning om vad jag SKA skriva!

aja, jag får göra det bästa jag kan den här lektionen

sen har jag ju sång, wiie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0