Vill inte mer

Allt är bara skit

vill inte mer

passar inte in
ingenstans som känns rätt!
Fick höra igår av en kompis att jag blivit elak,
och jag är inte ens elak egentligen
vad är det med mig?!
Hur kan jag vara elak och inte ens veta om det...
då är det ju riktigt illa!

Har verkligen inte haft särskillt bra dagar de två sista dagarna
Igår sög
Idag var ännu värre
Var nära på att bryta ihop lite där tillslut

vad ska man ta sig till när inget känns rätt längre?
Passar inte in någonstans...
Känner mig inte som mig själv

om jag gör något fel snälla säg det till mig då
jag hatar att gå omkring och inte veta vad det är
det får mig bara att tycka ännu mindre om mig själv

inte ens gråta hjälper
eller kanske lite

fan

Hör inte hemma någonstans
Tillhör inte någon
Vill bara bli glad

Kommentarer
Postat av: H

Men Maria! Vilket tråkigt inlägg.! Jag vill inte att du skall vara ledsen. Vem säger att du är elak? Det är klart att ingen människa kan vara snäll och glad alla dagar. Men elak är inte dum. Jag har aldrig sett en sådan sida av dej och jag tvivlar på att du ens kan vara elak. Jag vet hur det känns att inte passa in. Man vet inte vem man är eller vad man vill.

Men Maria, alltså du är... Ja, alltså.. obeskrivlig. Fan vad jag gillar dej. Du är söt, snäll och alldeles underbar. Nästan för underbar. När jag ser dej blir jag glad. FÖr du är verkligen en fin vän. Jag är så glad när jag får träffa dej. Och jag är stolt över att få säga att du är min vän. Jag önskar vi bodde närmare varandra. You are fucking amazing! Kom ihåg det. Jag älskar dej :)

2009-05-14 @ 18:16:10
Postat av: Hallonmamma

"H" var från mej. Kyss <3

2009-05-14 @ 18:16:44
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag vet hur det känns

du är inte elak dock

och jag lyssnar alltid, glöm inte det!

Jag älskar dig, det vet du<3

2009-05-14 @ 21:29:50
URL: http://vaniljsmak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Maria, kom hem till Bara istället! Alla känner sig utanför ibland, som du redan vet och då måste man göra något åt saken! Jag vill inte att du ska vara ledsen, hatar själv att må dåligt. Mina dagar går också jävligt mycket upp och ner men försök att ändra på det som får dig att må dåligt. Saknar dig! :(

2009-05-20 @ 10:23:49
URL: http://mimmipetreas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0